InspiroNajczęściej zadawane pytania

Kto może korzystać z aplikacji „Inspiro”? Serwis jest przeznaczony dla pracowników firm, które wykupią dla swoich pracowników dostęp do usługi.
W jaki sposób otrzymam swój login i hasło? Osoba, dla której pracodawca wykupił dostęp do usługi otrzyma wiadomość e-mail z informacjami w jaki sposób może zacząć korzystać z usługi
Nie pamiętam hasła – w jaki sposób mogę je odzyskać? Hasło można odzyskać korzystając z formularza dostępnego podczas logowania w aplikacji.
Czy mogę zmienić swoje hasło? Tak, hasło można zmienić w aplikacji. W tym celu należy wybrać opcję “Twoje” a następnie przejść do profilu użytkownika (ikona w lewym górnym rogu ekranu).
Czy mogę pobrać audiobooki na komputer? Nie – dostępne w ramach usługi audiobooki mogą być odsłuchiwane tylko w aplikacji.
Na jakich telefonach mogę zainstalować aplikację? Aplikacja „Inspiro” jest dostępna na urządzenia z Androidem (wersja5.0 i wyższe) oraz IOS (wersja10 i wyższe)
Czy mogę zainstalować aplikację na więcej niż jednym urządzeniu? Tak, aplikację można zainstalować i używać na kilku urządzeniach, pod warunkiem, że urządzenia te są używane przez tą samą osobę. Zgodnie z regulaminem dane logowania nie mogą być udostępniane osobom trzecim.